[Librezale] Durangoko azokako bilera

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Aza 25, 12:15:43, CET 2008

Non?

Durangon ezer patxadozkorik aurkitzea ezinezkoa izango da.
Proposamena beraz:

Durangon hitzordua egin, eta dauzkagun autoetan Elorriora joan, Parra
tabernan adibidez elkartu, eta bertako zibertokian gure bileratxoa egin.
Ostean, potea hartu eta barriro Durangoko kontsumo azokara.

zer iruditzen?

ptx www.irratia.com