[Librezale] Durangoko azokako bilera

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Aza 25, 12:07:43, CET 2008

Asier Sarasua(e)k dio:
> Kaixo,
>
> Lekurik aurkitzen ez baduzue, nik topa dezaket tokitxoren bat nire
> herrian, Durangotik hurbil (6 km-ra).
>
> Kide ez naiz eta, behatzaile gisa egongo naiz bileran, axola ez
> badizuete. Emaztearen baimena badaukat jadanik.
>
> assar.

6km-ra baina non? Izan ere, batek baino gehiagok beharbada garraio
publikoa erabiltzeko asmoa izan baitezake eta hori.

Bestetik, Anderrek esan bezala, hau talde irekia da, ez dago sozio
karnetik eta, hitzaldi batean esaten zen moduan, hau plaza moduko bat
da, bakoitzak bere ekarpenak egiten dituena.

Gero arte,