[Librezale] Durangoko azokako bilera

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Aza 25, 07:35:22, CET 2008

Aupa!

Plateruenerik erantzun didate (espero bezala) tokirik ez daukatela.

Asier, kide izateko,  nik ere ez dut ezer egin, talde irekia denez niri
ere irekia zegoela suposatu nuen. ;-)
Zure proposamenari dagokionez niregatik ados, ea besteek zer dioten....

Emaztearen baimena behar izan dugu gehienok, Euskal Herria matriarkatua
baita oraindik :-D

bestalde Pik esan zidanari helduz gai zerrenda proposamen bat utzi dut
wikian, edozer erantsi edo ezaba dezazuen....

ondo ibili eta hobe izan!

Ander.

Asier Sarasua(e)k dio: