[Librezale] Durangoko azokako bilera

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ast, Aza 20, 17:20:15, CET 2008

2008/11/20 Txopi <txopi a bildua sindominio.net>

> Datari dagokionez, zer? Ostiral arratsaldea ala larunbat arratsaldea? Niri
> berdin zait. Inork badu lehentasunen bat txikia bada ere?

 Ni ostiralean 3tan ateratzen naiz lanetik ... beraz ez dakit asanbladara
joan eta azoka bisitatzeko astia izango nukeen ostiralean. Zentzu horretan
nahiago nuke asanblada larunbatean egitea ... eguna Durangon hobeto
aprobetxatzeko.

 Besteok zer deritzozue?