[Librezale] Durangoko azokako bilera

pi pi a bildua beobide.net
Lar, Aza 22, 14:40:56, CET 2008

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:

>  Ni ostiralean 3tan ateratzen naiz lanetik ... beraz ez dakit asanbladara
> joan eta azoka bisitatzeko astia izango nukeen ostiralean. Zentzu horretan
> nahiago nuke asanblada larunbatean egitea ... eguna Durangon hobeto
> aprobetxatzeko.
>
>  Besteok zer deritzozue?

Ados orduan nik ere goizean familiarekin buelta emateko aprobetxatu eta bazkaltzeko edo bazkaldu ondoren gera gintezke...

Noiz baino gehigo Non biltzearena gehiago arduratzen nauk egia esateko, inork ezagunik du gaztetxe edo lokalen bat uzteko bezala?
Bestela azokatik hurbilegi ez dagoen taberna handiren bat ezagutzen?

--
Piarres Beobide