[Librezale] Wordpress 2.7 euskaratzeko prest

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Aza 18, 22:31:01, CET 2008

aupa.
sartu naiz txopik frogetarako jarritako wordpress horretan, eta jode!
flipatuta interfazearekin. itzela da, eta orain arteko bertsioak ezagutu eta
gero, salto handiena orain eman du wordpress-ek.

hala ere, polita eta erakargarria egin zait.

hizkuntza kontuetan, ez naiz gehiegi sartu.

aurrera ba. auzolanean frogatzea ere, ideia ona.

ptx www.irratia.com