[Librezale] Wordpress 2.7 euskaratzeko prest

Txopi txopi a bildua sindominio.net
As, Aza 18, 00:40:06, CET 2008

Orain arteko euskaraketa ia bukatuta dago:
http://www.librezale.org:8080/eu/wordpress/

Kate bakarra falta da baina dagokion Wordpress bertsioa instalatuta ere
ez dut dagokion orrialdean katea aurkitzen eta PHP kodea begiratu
beharko dut.

Edozein modutan, Wordpress-eko programatzaileak Betak berriak ateratzen
ari dira oraindik eta itzuli beharreko azken kateak ez daude finkatuak.
Gutxi-gutxika baina, denon artean lan ona egiten ari garela uste dut.

Wordpress-eko azpidomeinua ere forma hartzen hasi da ;-)
http://eu.wordpress.org/