[Librezale] Euskal task/zeregin eskaera tasksel-erako

joseba joseba a bildua euskalerria.org
As, Maiatza 6, 10:13:56, CEST 2008

> Asko arritzen nauk orain dela urtebete lizentzia aldatuta izanda ezer ez entzuteak, propaganda handiegirik ez diote egin behintzat,
> baina berri oso pozgarria da hala bada.

Hey-neken bera bildu zen Elekakoekin hainbat aldiz, lizentzia
aldatzearen garrantzia azaldu nahian. Eta konbentzitu egin zituen!
Nik Hizkuntza politikakoei bertsio liberatua publika dezaten eskatu izan
diet (instalaziorako eskuliburuan aipatzen da lizentzia, dokumentu hori
aldatzea nahikoa izango litzatekeela pentsatzen dut). Agian jende
gehiagok ere eskaera hori egitea komeniko da...

Ondo segi,