[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ost, Eka 4, 11:58:47, CEST 2008

 aupa !

 Aspaldi guztiz galduta nengoela librezale eta mozilla zerrendak irakurri
gabe. Hainbat mobida izan ditut azken urtean eta librezale eta mozilla
kontuetatik deskonektatuta ibili naiz. Azken urteko mezuak irakurri gabe
dauzkat, baina oraindik aurrera saiatuko naiz mezuak irakurtzen eta ahal
dudan neurrian laguntzen.

 Baten batek azken boladan gertatutakoen laburpentxo bat egin dezake?

2008/6/4 Piarres Beobide <pi a bildua beobide.net>:

> Hau aurkitu diat, eta aldaketak eginda igotzera nindoanean iberdorlak
> zerbitzaria itzaliu dit :(

 Bai, kontu erreza zela uste dut ... topatzen ez baduzu, gero etxeko
ordenagailutik begiratu dezaket

agurrak,

    ibon