[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Eka 4, 14:57:00, CEST 2008

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:
>  aupa !
>
>  Aspaldi guztiz galduta nengoela librezale eta mozilla zerrendak irakurri
> gabe. Hainbat mobida izan ditut azken urtean eta librezale eta mozilla
> kontuetatik deskonektatuta ibili naiz. Azken urteko mezuak irakurri gabe
> dauzkat, baina oraindik aurrera saiatuko naiz mezuak irakurtzen eta ahal
> dudan neurrian laguntzen.

Pozten nahiz hemendik berriz ikusteaz ;)

>  Baten batek azken boladan gertatutakoen laburpentxo bat egin dezake?

Librezale bezala ez da gehiegi pasa egia esateko, egon ginen erdi-geraldi bat egoteko baina biltzen ginen
jende urria dela eta azkenean kamisetak (ditxosozko kamisetak, julen ORAINDIK zurea nire kotxeko maleteroan dago
xD) banatu eta bazkalduz ezagutzeko baino askosaz gehiagorako ez genuen erabili.

Foroan akismet plugina ipini genuen zaborra ekideitzeko (hau ez dakit irakurriko zenuen al ez) baina basikoki
berdin jarraitzen dugu, atzo wikian arazotxo bat egon zen rss-ekin baina sysadminak konpondu zuen, baita foroa
azken bertsiora eguneratu (hau dela eta dago jatorrizko itxurarekin, arratsaldean konpontzea espero dut).

Bildu gintezke noizbait behintzat aurpegiak ikusi eta patsadaz hitzegiteko (ni oporretara noaa hilabete honetako
14-30 artean).

Honez gain (xabidu eta aitiba-ren laguntzaz) debianeko konfigruazio txantiloiak %51-tik gora euskaratu ditugu, eta
xuxen AZKENEAN (eta plasta bat naizelako xD) liberaturik argitaratu dutela etortzen zaizki burura komentatzeko
bezala.

berri ere, ongietorri ;)

--
Piarres Beobide