[Librezale] Foroa, zaborra eta arau aldaketa

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Ost, Eka 4, 10:31:44, CEST 2008

On Wed, Jun 4, 2008 at 10:03 AM, Julen <julenx a bildua gmail.com> wrote:

> Itxura Ibonek landu zuen eta nik dakidala foroak include xinple bat
> zuen goiburua eta estiloak kargatzeko.

Hau aurkitu diat, eta aldaketak eginda igotzera nindoanean iberdorlak
zerbitzaria itzaliu dit :(

Hilabetero pagatzen dudan elektra indarra itzultzean igoko baina ez
luke zailtasunik izan beharko.

> Goizean ikusi dut spam mezu potolo xamar bat sartu dela eta 10bat
> botek eman dutela izena. Hori kontrolatzeko uste dut Captcha Box[1]
> gehigarria aukera ona izan daitekeela. Batetik, erabiltzaileen
> izen-emateak filtratzen dira eta bestetik erregistratu gabeko
> erabiltzaileei mezuak bidaltzeko aukera ematen zaie.
>
> Julen.
>
> [1] http://www.punres.org/files.php?pid=250

begiratuko, gainera ohartu naizenez izen eman gabeko erabiltzaileek
erantzunak sortu (eta eraldatu) ditzakete nahiz hobespenetan ezetz
jarri.