[Librezale] Eusko Jaurlaritzaren jarrerari buruzko eztabaida eta proposamenak

ArdentIce - HackElarre ardentice.hb a bildua gmail.com
Iga, Urt 20, 20:39:09, CET 2008

Ba ni ere ziur nago zerbait egin beharko zela, baina talde guztien indar
metaketa egon beharko zela uste dut, nik hackelarreko asanbladan komentatuko
dut baina seguru zerbait egitera animatzen garela, testu mankomuna ateratzea
ondo egongo litzaketela uste dut, are gehiago gero software askearen
inguruan mugitzen den peņaren atxikimenduak eskatzea ondo egongo zela uste
dut... Web baten bitartez edo antzeko zerbait...

Ondo izan :)

--
Zuegandik gauza asko bereizten gaitu, baina zuek garuna ustelduta izatea da
gehien desberdintzen gaituena, guk badakigu jakintza dela ASKE egiten

Memoria Compartida http://ardentice.wordpress.com/

1337 s02i41i24723n
--
ArdentIce