[Librezale] Foroaren gai murrizketa

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Abe 10, 13:57:04, CET 2008

Osoitz --(e)k esan zuen:
> Aupa,
>
> Nire helbide berriarekin berrapuntatu naiz, ea apurka egunean jartzea dudan.
>

> Asanbladan foroaren atalen murrizketarako proposamen bat egitekotan geratu
> nintzen. Bide batez, nahiz eta foroko administratzailea naizen EZ DAKIT NIRE
> PASAHITZA BERRIA. Mikel, pasatuko didazu berrantolaketa egin ahal izateko?

Saiatu al zara web bidezko pasahitza ahaztu dut aukerarekin?

Ni administratzaile nahiz baina ez dut ikuste zure pasahizta ikusi/editatzekjo auerarik.

Bestearekin ados, baina...

harpidedun ez direnek ezin dute foroan idatzi??

zaborraren aurka Akismet erabiltzen denez ezin al da hori kendu?

--
Piarres Beobide