[Librezale] Foroaren gai murrizketa

3arrano a bildua 3arrano.com 3arrano a bildua 3arrano.com
Ost, Abe 10, 11:10:22, CET 2008

Aupa,
Pozten nau zure berri izateak berriro!
Ni ados, eta ez dakit posta-zerrendaren historikoak ageriago jartzearekin
hori esan nahi duzun, baina nik webean zerrendako mezu guztiak irakurgai
utziko nituzke edonorentzako, mugimendu gehien bertan egoten da, eta
webean sartzen den edonork une honetan pentsa dezake hilda dagoela
ekimena, baina zerrendari begiratuz argi dago horrela ez dela.

Ondo izan,

Ibai