[Librezale] Energia kudeaketa itzulpena zalantza pare bat

pi pi a bildua beobide.net
Or, Abe 5, 12:34:33, CET 2008

3arrano a bildua 3arrano.com-(e)k esan zuen:

> Niri Egonean utzi gehiago gustatzen zait, baina antza Eseki da erabiltzen
> dena ezta? Nik behintzat Ubuntun ere Eseki ikusi dut. Beraz,
> erabileragatik bada ere, Eseki.

Nire eritzia ez dator gaira eta orain artean eskei erabili dut baina  zalantza hemen dudan euskaratutako windows XP
batetan egonean utzi jartzen duelako suertatu zait (ez al du M$-ek euskararen diploma abt jaso? xD)

ala..
--
Piarres Beobide