[Librezale] Energia kudeaketa itzulpena zalantza pare bat

3arrano a bildua 3arrano.com 3arrano a bildua 3arrano.com
Or, Abe 5, 12:19:03, CET 2008

> Kaixo lagunok
>
> Xfce-ren hurrengo bertsioko itzulpena osatzen saiatzen ari nauk [1] eta
> zenbait zalantza ditu energia kudeaketaren
> inguruan, ea zein penstatzen duzuen direla egokiagoak:
>
> Power Managment --> Indar kudeaketa / Argi-indar kudeaketa / Energia
> kudeaketa

Energia kudeaketa

> UPS governor --> UPS agintea / UPS gobernua

Ez dakit zehazki zer den, baina Julenen proposamenei itxura hobea hartzen
diet. Baina diodan moduan, ez dakit zer den, beraz...

> Suspend --> Eseki / Egonean utzi

Niri Egonean utzi gehiago gustatzen zait, baina antza Eseki da erabiltzen
dena ezta? Nik behintzat Ubuntun ere Eseki ikusi dut. Beraz,
erabileragatik bada ere, Eseki.