[Librezale] WordPress 2.5

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Api 8, 10:07:06, CEST 2008

On Fri, Mar 21, 2008 at 6:39 PM, Julen <julenx a bildua gmail.com> wrote:
> Kaixo peņa,
>
>  Jai egunak dira eta nahiko out gaude, baina konturatu berri naiz
>  WordPress-en 2.5 bertsioa ateratzear dela[1]. Itzulpena irailetik
>  ikutu gabe zegoenez SVNtik[2] pot berria jaitsi (azken orduko
>  aldaketak izan ditzake) eta 2.3 bertsioaren itzulpenarekin konbinatu
>  dut. Zerbait itzuli eta gainbegiratu dut baina oraindik badago
>  zereginik. Pootle-n dago fitxategia[3] denon eskura.
>
>  Uste dut bertsio berria ateratzerako itzulpena ez dela erabat amaituta
>  egongo baina tira, asko ere ez zaio faltako.
>
>  Asperbidean dabilenak badu zereginik...

> [...]

Baten bat honez gero konturatuko zen bezala itzulpena %100ean dago.
Zabaltzen hasiak dira jada, baina WP-eu gunean zintzilikatu aurretik
nik gainbegiraketa bat emango nioke, "puskatutako" ezer ez dagoela
ziurtatzeaz gain itzulpena bateratzeko.
Ze iruipen honen inguruan? Ni tamalez denboraz nahiko gaizki nabil...
inor animatuz gero primeran :)