[Librezale] softwarea euskaratzen

Piarres pi a bildua beobide.net
Al, Ira 24, 15:06:12, CEST 2007

Iņigo Balerdi(e)k dio:
> Kaixo Piarres,
>
> hire mezua irakurri ostean, eta jarri dituken aukerak ikusirik
> eskertuko genizueke Azureus bitTorrent bezeroa jarriko bazenue pootle
> zerbitzarian.
> Horrekin hasiko gitxoake.
>
> Interesgarrie ikusten diagun beste aukera OSCommerce izango hukek.
> Zatiren batekin hastekotan eroslearen interfaza ikusten diagu
> beharrezkoena.
>
> Abisu bat pasaidak prest duzuenean mesedez.
>
> aio
>
> iņigo
>
> 2007/9/21, Piarres <pi a bildua beobide.net>:

Ipini dut Azureus -en fitxategia Pootle-n [1], izena ematen duen edonork
itzultrzeko baimenekin, beraz nahi duzuenean hasi zaitezkete lanean ;)

OSComerce itzultzearen gaia bestelakoa da, proiketu honek itzulpenerako
ez du gettext sistema erabiltzen php fitxategi batzuek itzuli behar dira
zuzenean eta Pootle-k ez du hori egiteko baimena ematen saiatuko nauk ea
formatu aldatzeko modu batenbat aurkitzen dudan baina ezin ezer ziurtatu.

[1] - http://www.librezale.org:8080/eu/azureus/index.html