[Librezale] Librezaletik SOS: Wordpress 2.3

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Ira 22, 16:51:31, CEST 2007

On 9/21/07, Txopi <txopi a bildua sindominio.net> wrote:
> Julen(e)k dio:

> Ados, baina zenbakiak eta atzizkia banatzeko gidoitxo bat erabiltzea ez
> da hobeto? Nik horrela erabiltzen dut:
>
>    URTEA-(e)ko HILAren EGUNA(a)
>
> Adibideak:
>    2004-(e)ko Martxoaren 30-(a)
>    2005-(e)ko Apirilaren 31-(a)

Ez. Begiratu data idazteko arauak:
http://euskaljakintzaarauak.googlepages.com/data

> Aukera guztietatik, gustokoen dudana "iruditxoa" da, baina GNOMEn jada
> "miniatura" erabiltzen hasi badira, zalantza sortu didazu... :-)

GNOMEn baina gaztelaniazko testuan! Euskarazko itzulpenean "koadro
txikia" erabiltzen dute.
Uste dut "iruditxoa" geratuko zaigula.