[Librezale] Librezaletik SOS: Wordpress 2.3

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Ira 21, 19:36:54, CEST 2007

Julen(e)k dio:

Gai honen ingurun esan direnak irakurri ondoren, ekintza bat adierazteko
esaldietan aditza aurretik jartzearen alde nago. Besteetan, aditza bere
lekuan, azkenean, utzi eta listo. Ekintzak adierazten dituzten esaldiak
oso gutxi direlakoan nago, beraz, errepasoa egitea lana da baina egin
beharreko aldaketak gutxi. Hori uste dut behintzat.

Ados.

Ados, baina zenbakiak eta atzizkia banatzeko gidoitxo bat erabiltzea ez
da hobeto? Nik horrela erabiltzen dut:

   URTEA-(e)ko HILAren EGUNA(a)

Adibideak:
   2004-(e)ko Martxoaren 30-(a)
   2005-(e)ko Apirilaren 31-(a)

Nigatik esteka.

Aukera guztietatik, gustokoen dudana "iruditxoa" da, baina GNOMEn jada
"miniatura" erabiltzen hasi badira, zalantza sortu didazu... :-)

WordPressekin egina.