[Librezale] Librezaletik SOS: Wordpress 2.3

pi pi a bildua beobide.net
Or, Ira 21, 00:28:24, CEST 2007

pi-(e)k esan zuen:
> Txopi-(e)k esan zuen:

> Hori baino hobe msgmerge-k egiten du --no-fuzzy-matching aukera erabiliaz
>
> info msgmerge-tik:
>
> `-N'
> `--no-fuzzy-matching'
>      Do not use fuzzy matching when an exact match is not found.  This
>      may speed up the operation considerably.

Kasu pitorik ez honi, batzuetan nahi dudan irakurtzen dut ipintzen dudanaren ordez, baina ez dut ulertzen zergatik
agertzen zaizkizun ondo dauden guztiak fuzzy bezala saiatu al zara eskuz msgmerge egiten ?

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...