[Librezale] Txango bat UZEIra: laburpena

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Ira 21, 00:22:51, CEST 2007

Julen(e)k dio:
> Kaixo peņa!
>
> Atzo arratsaldean Piarres eta biok inguratu ginen UZEIra eta hitz
> egindakotik azpimarra daitekeena komentatzen saiatuko naiz.
>
> Bisitan aurreikusita zegoena haien lan egiteko modua ikustea zen.
> Finean bi programa erakutsi zizkiguten Lore eta Edurnek: Trados eta
> Wordfast.
>
> Lehenak bi modutara funtzionatzen du, aparteko programa gisa eta
> Word-en txertatuta. PO baten adibidea erakutsi ziguten eta horretarako
> lehenik itzulpen-memoria kargatu zuten (aparteko leiho batean).
> [...]

Ederto! Eskerrik asko azalpenengatik, hara joateagatik eta egin duzuen
esfortzuagatik. Estilo gidaren proiektua ezerezean geratzen balitz ere,
itzultzaile profesionalek zer nolako tresnak eta abar erabiltzen
dituzten jakitea niri oso interesgarria iruditzen zait. Eskerrik asko
bioi :-D