[Librezale] Librezaletik SOS: Wordpress 2.3

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Ira 21, 00:08:41, CEST 2007

> Txopi, bide batez eguneratu POa trunk-eko txantiloitik mesedez.

Egin berri dut eta emaitza Pootle-en utzi dut wordpress2.3-RC1 izenarekin:
http://www.librezale.org:8080/eu/wordpress/

PO honek aurreko alphak baino 18 kate gehiago dauzka, baina aldatutako
kate guztiak kontutan izanda, 392 kate berri itzuli behar dira.
poEditek, beste guztiak automatikoki itzuli ditu baina errepasatu egin
behar ditugu. Ziur denak ez daudela ondo eta baten bat zuzendu egin
beharko dela :-(

kbabel, gtranslator edo antzeko tresnaren batekin itzulpen automatikoa
kalitate hobeagokoa izatea lortzen badu norbaitek, esan dezala, baina
poEditek gure PO landua eta azken POT fitxategia hartuta hau da sortu
duena...