[Librezale] Librezaletik SOS: Wordpress 2.3

Joxe Rojas joxerg a bildua euskalnet.net
Ost, Ira 19, 00:35:06, CEST 2007

Aupa!

	Berandu baina ziur, ikusiko zenutenez atzo bidali nuen ITZUL
zerrendara egunotan izan ditugun zalantzen zerrenda. Erantzun pare bat
ere etorri da, behean itsatsi ditut.

	Karmel, ongi etorri zerrendara eta, ez, jakina ez dela atrebentzia! ;)

	Tira ba, hausnartzera!

Joxe