[Librezale] Compiz-fusion euskaratzen

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Ira 18, 07:43:18, CEST 2007

> Oraingoz Pootle-k terminologian erakusten duena hitz bakanen (edo terminoen) terminologia bat da zati bat

Hau da nik Kbabel programan faltan bota dudana. Kate berdinak ez ditut
espero eta beraz itzulpen 'automatiko' bila ez nabil. Terminologia
bateratuaren bila nabil eta hitz bakanen proposamenak botatzen ditu
faltan Kbabel-n.

Gaur berriz trasteatuko dut ea hitzgiaren aukera eta ezarpenen artean
lortzen dudan zeoze. (Atzo kanpoan izan nintzen eta....)

eskerrik asko!