[Librezale] Powered by Mozilla

3ARRANO 3arrano a bildua 3arrano.com
Or, Urr 26, 19:22:31, CEST 2007

Ea...
- galdetuko dut, baina ez dut uste egindako proposamenak onartuko
dizkigutenik, logoaren egitura aldatzen baitute, eta nahiko zorrotz
dabiltza horretan. "(Testua) mozilla" izan beharko litzake, noski,
euskaraz horrela jartzeko, ezinezkoa ez bada oso zaila behintzat bai. Ea
zer erantzuten duten.

- logoa edo irudia ez dugu guk sortu behar, Mozilla Europe webgunerako
beste irudi batzuk bezala, guk itzulpena eman eta haiek sortzen dituzte
irudiak.

Jakinaraziko dizuet erantzuna jasotzean...