[Librezale] Fwd: [Mozilla] [Fwd: [Activemembers] Powered by mozilla]

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Urr 26, 12:48:58, CEST 2007

On 10/26/07, pi <pi a bildua beobide.net> wrote:
> Txopi-(e)k esan zuen:
>
> Ni ere honetan zurekin negok

Baina guk ez al dugu itzulpena soilik eman behar? Pentsatzen dut
grafikoak eurek sortuko dituztela (hala behar luke, zuekin ados).

> [..]

> Nik gustoko dut

Hitz bakarrean utziz, "Mozilla teknologiarekin" ?