[Librezale] Fwd: [Mozilla] [Fwd: [Activemembers] Powered by mozilla]

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Urr 26, 10:27:59, CEST 2007

Ez dakit konturatu zaren Gari, baina mezua niri bakarrik bidali didazu!

---------- Forwarded message ----------
From: Garikoitz Knörr <gari a bildua nonbait.com>
Date: Oct 26, 2007 9:33 AM
Subject: Re: [Mozilla] [Fwd: [Activemembers] Powered by mozilla]
To: Julen <julenx a bildua gmail.com>

Egun on:

Bai, garbi dago irtenbide gehienek "mozilla" hitza deklinatzea
eskatzen dutela. Beharbada, burua estutzen jarraitu aurretik --edo
bitartean--, interesgarria litzateke jakitea ea logoa aldatzea
onartuko luketen. Erantzuna baiezkoa izatekotan ere, uste dut ahalik
eta deklinazio-atzizkirik laburrena(k) erabiltzen saiatu beharko
ginatekeela. Adibidez:

Mozillak indartua (?)
Mozillak sustatua
Mozillak bultzatua

Erantzuna ezezkoa bada, alegia, ezin bada logoa aldatu, irtenbide
bakarra bururatzen zait, Ibon Sarasolaren 'Zehazki' hiztegiaren atzeko
azalean ageri den egitura honetan oinarriturik:

Con la garantía de Ibon Sarasola => Ibon Sarasola da berme

Horren haritik, beraz, honelako zerbait jar liteke:

Mozilla da berme
(Nik, gainera, 'da' hori kenduko nuke: Mozilla berme)

Kontua da goiko horren esanahia ez dela, zehatz-mehatz, 'powered by';
beraz, hona hemen beste proposamen batzuk:

Mozilla teknologiaz egina
Mozilla darabil (ilunegia?)

Gari