[Librezale] Softwarearen lokalizazioaren inguruko ikastaroa UEUren eskutik

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Maiatza 24, 13:07:41, CEST 2007

On 5/23/07, Mikel Olasagasti <hey_neken a bildua mundurat.net> wrote:
> Aupa!

> Ea, orain hilabete batzuk, Josebak posta zerrendara idatzi zuen EHUn
> itzulpen tailer bat egin nahian. Julen eta biok geure burua aurkeztu
> genuen lan hori aurrera eramateko. Josebaren bete beharretatik at dauden
> kontu batzuk medio (beste irakasle baten pasotismoa), EHUkoa ez da
> aurrera irten kurtso hontan, baina datorren urterako printzipioz ideiak
> hor jarraitzen du.
>
> Orain UEUren azalpena. Tailerra antolatzen genbiltzala, UEUk berdina
> antolatzeko interesa azaldu zuen. librezale1 eta librezale2-ri idatzi
> [...]

Hori da, Mikelek oso ondo azaldu du honen atzetik dagoen guztia.

Gaineratu, honen inguruko dokumentazio (nire ustez) nahiko osoa
prestatzen gabiltzala eta  bukatuta daukagunean hemen zabalduko
dugula.
Dokumentazioaren xehetasunak, kuriosoentzat: itzulpen bat egiteko
ohiko urratsak, itzulpenera bideratutako formatuak eta oro har POren
gaineko xehetasunak azaltzeaz gain, saio praktiko bat planteatzen da
KBabel eta Pootle erabilita.

Ah, eta Josebaren jatorrizko mezua [1] eskuragarri duzue kontsultatu
nahi izanez gero.

Gero arte,

Julen.

[1] http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2006-November/001194.html