[Librezale] Softwarearen lokalizazioaren inguruko ikastaroa UEUren eskutik

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Ost, Maiatza 23, 23:39:17, CEST 2007

Aupa!
> Zer dauka librezalek honekin ikusirik ???
>
> Zabaldun dionez librezalen laguntza edukiko dute :!

Ea, orain hilabete batzuk, Josebak posta zerrendara idatzi zuen EHUn
itzulpen tailer bat egin nahian. Julen eta biok geure burua aurkeztu
genuen lan hori aurrera eramateko. Josebaren bete beharretatik at dauden
kontu batzuk medio (beste irakasle baten pasotismoa), EHUkoa ez da
aurrera irten kurtso hontan, baina datorren urterako printzipioz ideiak
hor jarraitzen du.

Orain UEUren azalpena. Tailerra antolatzen genbiltzala, UEUk berdina
antolatzeko interesa azaldu zuen. librezale1 eta librezale2-ri idatzi
zioten (Julen ta ni) galdezka ea posible izango zen tailer berdina UEUko
ikastarotan egitea, eta guk baietz erantzun genien.

Eta.. gutxi geyo... agian honen berri eman behar genuen lenago
zerrendan... baina tira...  :P

Ondo izan,

MiKeL