[Librezale] Squirrelmail webposta itzulpena pootlen

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Maiatza 23, 12:05:35, CEST 2007

Txopi-(e)k esan zuen:
> Txopi-(e)k idatzi zuen:

> Ez iezadazue kasurik egin. "Bidali" deitzen den botoia ikusi berri dut.
> Froga egin nuen egunean astelehena izango nuen :-)

Ez dakit astelehena zen baina debian "proiektuko" itzulpenetan bidali botoia ez da ageri proiektu horretan ez bait
duzu (nik bakarrik dut)  itzulpenak egiteko eskubiderik bakarrik gomendioak egitekoa (proiektuaren orrian ohar bat
ipini nuen[1]) eta bai nahiko kuriosoa da nahiz gomendioa egin ezin berau ikustea baina horretaz ireki nien bug bat
garatzaileei.

[1] - http://librezale.org:8080/projects/debian/
--
Piarres Beobide