[Librezale] Posta zerrenda kudeatzeko...

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Maiatza 7, 23:51:18, CEST 2007

Gabon!

librezale eta mozilla posta zerrenden kudeatzaile lanak Osoitz eta nire
artean egiten dira. Osoitz MIA dagoenez, eta nik nahikoa lan
baditudanez, norbait animatzen da posta zerrenden kudeatzaile izatera?
(benga, pi, ziur nahi dezula :P) Ez du ia lanik ematen, egunean behin
spam mezuren bat baztertzea eta gutxi geyo...

Inor animatzen ez bada ez da ezer gertatzen... baina egingo balu,
eskertuko nioke :)

Besterik ez,

Ondo izan!

MiKeL