[Librezale] VLC egoera

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Lar, Maiatza 12, 15:29:30, CEST 2007

Aupa!

VLCren arduradun moduan ni nabil. Garatzaileekin eta kontaktuan nago eta
%7 hori rosetta-tik atera dutela esan dit. Itzulpenerako po fitxategia
eman baino lehen begiratu behar zutela ea zerbait bazegoen eta
barkatzeko mesedez. Honek erantzuten du galdera? ;)

Portzierto, ostegunean Informatikari Euskaldunen Bilkuran tolosako
irakasleekin hitz egiten egon nintzen Pootle-i buruz, eta *OSO* gustora
zeuden. Datorren urterako beste proiekturen batean kolaboratzeko
intentzioa printzipioz hor zegoela adierazi didate. :D Baina VLC
itzultzen zeuden ikasleak praktiketan daudela eta ondorioz ezingo dutela
orain arte bezala lagundu... beraz, agian azken txanparako deialdia
berriz burutu beharko genuke edo :)

Ondo izan!

MiKeL