[Librezale] Posta zerrenda kudeatzeko...

pi pi a bildua beobide.net
Lar, Maiatza 12, 10:59:13, CEST 2007

Mikel Olasagasti-(e)k esan zuen:
> Gabon!
>
> librezale eta mozilla posta zerrenden kudeatzaile lanak Osoitz eta nire
> artean egiten dira. Osoitz MIA dagoenez, eta nik nahikoa lan
> baditudanez, norbait animatzen da posta zerrenden kudeatzaile izatera?
> (benga, pi, ziur nahi dezula :P) Ez du ia lanik ematen, egunean behin
> spam mezuren bat baztertzea eta gutxi geyo...

Nahi nahi.. ez baina dagoeneko noizean behin pasatzen nauk moderatzeke dauden postak ikustea, konturatuko zinenez
debian-eko txantiloiak eguneratzean horra ere bidaltzen dute abisua.

> Inor animatzen ez bada ez da ezer gertatzen... baina egingo balu,
> eskertuko nioke :)

Zerbait gehiago egin behar da ? ez ezta ? orduan utzi nire esku

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...