[Librezale] Er: Er: Iepa

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Eka 28, 20:54:53, CEST 2007

Ander Elortondo-(e)k idatzi zuen:
> Sanjoanak bukatu die eta agindutakoa betez...
>
> Julen(e)k dio:

> Gogoa neukan elkar ezagutzeko, baina aste bukaera horretan ezkondu
> egiten nauk (bodorriorik gabe txo! paperak konpondu eta kitto) beraz
> hurrengoan izan behar.

Zorionak txo!

Nik asteburu hori oraingoz libre daukat. Aurrerago edo beranduago egin
nahi bada ere oraingoz ez daukat konpromisorik.

Diseinu hori ez dago txarto. Eztabaidatu genuen "gizarte askeak, software
librea" esaldia orduan ez dugu jarriko? Agian Txupetek edo beste norbaitek
moldatutako bertsio bat prestatu lezake...

Noski. Baina nigatik beltza aukeratzen ez badugu hobeto. Udan gaudelako
eta beroa ematen duelako. Hamaika kamiseta beltz dauzkadalako hamaika
makarradari lotuak. Marrazkia zuria bada, gorriaren, urdinaren edo
berdearen gainean ere ondo geratzen da!

> Beltza izanez gero ezingo dela margotu esan didate, serigrafiatu egin
> behar dela beltzaren gainean. Gaztetxeko makina hori serifrafia makina
> zen?

Nik kontu hauetaz ez dakit ia ezer, baina gaztetxeko makinan kamiseta
beltzak margotu daitezkeela ziurtatu diezazuket. Izan ere, hortik
ateratzen diren kamiseta ia guztiak, beltzak dira ;-)