[Librezale] Er: Er: Iepa

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Eka 29, 00:23:48, CEST 2007

On 6/28/07, Txopi <txopi a bildua sindominio.net> wrote:
> Ander Elortondo-(e)k idatzi zuen:

> Zorionak txo!
>
> Nik asteburu hori oraingoz libre daukat. Aurrerago edo beranduago egin
> nahi bada ere oraingoz ez daukat konpromisorik.

Zorionak Ander !!

> Diseinu hori ez dago txarto. Eztabaidatu genuen "gizarte askeak, software
> librea" esaldia orduan ez dugu jarriko? Agian Txupetek edo beste norbaitek
> moldatutako bertsio bat prestatu lezake...

Bere garaian horrenbeste eztabaidatu eta gero laletxe izango zen leloa
ez agertzea... svg fitxategiaz baliatuz leloa aldatu dut eta wikian
ikus dezakezue emaitza.

> Noski. Baina nigatik beltza aukeratzen ez badugu hobeto. Udan gaudelako
> eta beroa ematen duelako. Hamaika kamiseta beltz dauzkadalako hamaika
> makarradari lotuak. Marrazkia zuria bada, gorriaren, urdinaren edo
> berdearen gainean ere ondo geratzen da!

Nik beltza zure kontrako arrazoiagatik esan nuen Txopi xD Ez baina
egia esan berdin dit beltza ez bada; gorria urdina edo berdea
gustatzen zaizkit, tonu bizian beti ere.