[Librezale] Er: Er: Iepa

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Eka 27, 17:03:32, CEST 2007

On 6/27/07, Piarres Beobide <pi a bildua beobide.net> wrote:
> Ea apur bat gaiez sailkatuko dut mezua:
>
> Asanblada data:

> Nik behintzat arazorik ez, nik ez dut opor gehiago artzeko modurik
> irailerarte behintzat.

Niregatik ere arazorik ez.

> Kamisetak - Irudia:

> Joņo ba egia esateko ez zakiat zein nahigo diaten...
>
> Jon-en diseinua atsegin dut, baina zer dio atzealdean?
>
> Bestela txupete zein txopirenak atsegin ditut, flick-en dagoena aldiz ez
> dut egokia ikusten euskal herrian eskuburdinez nahiko nazkaturik gaudela
> iruditzen zait software librea ere irudi horrekin lotzeko.

Ni txupeterenarekin geratzen naiz.

> Aukerak argiak dira edo foroan egingo ditugula esan eta eskatutako egin
> edo gero gehiago? Nik eskaerapean egingo nituzke, zuek ze pentsatzen ?

Nik ez dakit kamisetak egiteko zein baldintza izango ditugun baina
eskaerapean egitea ongi deritzot.

> Ni txikia nauk gogoratu xD

Hau ere eskaeraren arabera, ezta?

> Hori diseinuaren arabera erabaki beharko zen ez?

Txupeteren diseinua gustatzen zaidala esan dudanez, beltzean ongi ikusten dut.

> Honetaz ideiarik ez, ez zakiat ezta zenbat balio dezakete ezta zein diren
> egokiak horrelako gauza batentzat, egongo da hemendik kamisetak egiten
> esperientzia duen batenbat ez?

Kamisetak erosi... gero geuk egiteko ezta? Ideia horrekin geunden
behintzat. Gainontzean nik ez daukat esperientziarik kamisetekin beraz
gauza handirik ezin esan.

> ea gaiak aurreratzen goazen hilabete falta den arren gero beti presaka
> egiten bait ditugu gauzak.
>

> ala...

Ba bai, mugitzen hasi behar dugu...