[Librezale] Er: Er: Iepa

Piarres Beobide pi a bildua beobide.net
Ost, Eka 27, 10:27:46, CEST 2007

Ea apur bat gaiez sailkatuko dut mezua:

Asanblada data:

On 6/19/07, Ibon Igartua <i.igartua a bildua euskalnet.net> wrote:
>   tanteatzearren ... zer moduz uztailaren azken asteburuan? jende asko
> oporretan?

Nik behintzat arazorik ez, nik ez dut opor gehiago artzeko modurik
irailerarte behintzat.

Kamisetak - Irudia:

> Txopi(e)k dio:

Joņo ba egia esateko ez zakiat zein nahigo diaten...

Jon-en diseinua atsegin dut, baina zer dio atzealdean?

Bestela txupete zein txopirenak atsegin ditut, flick-en dagoena aldiz ez
dut egokia ikusten euskal herrian eskuburdinez nahiko nazkaturik gaudela
iruditzen zait software librea ere irudi horrekin lotzeko.

Aukerak argiak dira edo foroan egingo ditugula esan eta eskatutako egin
edo gero gehiago? Nik eskaerapean egingo nituzke, zuek ze pentsatzen ?

Ni txikia nauk gogoratu xD

Hori diseinuaren arabera erabaki beharko zen ez?

Honetaz ideiarik ez, ez zakiat ezta zenbat balio dezakete ezta zein diren
egokiak horrelako gauza batentzat, egongo da hemendik kamisetak egiten
esperientzia duen batenbat ez?

ea gaiak aurreratzen goazen hilabete falta den arren gero beti presaka
egiten bait ditugu gauzak.

ala...