[Librezale] wikian atzera egiteko modurik?

Arkaitz Zubiaga arkaitz a bildua berritxarrak.net
Lar, Uzt 14, 18:41:26, CEST 2007

Wikipedian zuk esandakoaren moduko historia orrialdeetara noanean
[desegin] aukera izaten du azken aldaketak beti, eta horrekin momentu
baten desegiten da. Librezaleren wikian niri ere ez zait aukera hori
ageri, baina MediaWikik aspalditik duen zerbait da, ez da bertsio kontua
beraz.

Baimenen arazoren bat izango dela suposatzen dut. Administratzaile
erabiltzailerik baduzu saiatu horrekin, ea [desegin] hori ikusten duzun.

Ibon Igartua(e)k dio: