[Librezale] Software libreari eta copyleft-ari buruzko elkarrizketa

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Uzt 16, 13:48:00, CEST 2007

Metabolikeko Victorri esker Euskadi Irratiko Faktoria irratsaiotik [1]
deitu naute Euskal Encounter [2] dela eta teknologiari buruzko saio bat
egingo bait dute.

Beraz, jakintzazue, ostegun honetan ustailak 19 goizeko 10etan
elkarrizketa txikitxo bat egingo didatela. Metabolikeko eta Librezaleko
partaide bezala aurkeztuko naute eta software librea (eta bere
euskaraketa) eta copyleft-ari buruz hitzegingo dugula uste dut (hori
espero dut behintzat...). Euskaleko arduradun batekin ere hitzegingo dute.

Ez dut uste ezer interesgarririk esango dudanik baina behintzat
jakintzazue hedabide horretan agertuko garela.

[1] http://www.eitb.com/programak/fitxa.asp?id_url=faktoria
[2] http://www.euskalencounter.org/eu/

Goraintziak,