[Librezale] Arazoak wikiaren jarioarekin

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
As, Urt 2, 20:27:21, CET 2007

Julen(e)k dio:

> Ba bai, hori da arazoa. Mediawikiren posta-zerrendan bila aritu naiz
> [1] eta ustez arazoaren iturria php fitxategia editatzean editoreak
> sar litzakeen karaktereetan dago.
> Hortaz FTPra sarbidea duen edonork begira dezala jarioa sortzen duen
> fitxategia (index.php oker ez banago) eta ezaba ditzala arazoa sortzen
> duten karaktere horiek.

 aupa !

 LocalSettings.php fitxategitiaren bukaeran hutsik zeuden lerro pare bat
ezabatu ditut eta orain badabil!

 Oso interesgarria jarioa erabili ahal izatea!!

agurrak,

		ibon