[Librezale] Kamiseten beste diseinu bat.

Julen julenx a bildua gmail.com
Or, Ots 16, 19:04:20, CET 2007

On 2/16/07, Txopi <txopi a bildua sindominio.net> wrote:
> Dabintxi-(e)k idatzi zuen:

> Ederto, diseinu bat gehiago aukeratzeko :-)
>
> Jendeak eskuratzeko erraztasun gehiago izan dezan, txupete eta nire
> diseinuekin batera jarri dut hemen:
> http://sindominio.net/~txopi/librezale/

Txopi, aurrekoan posta-zerrendan komentatu zen proposamen bat ahaztu
zaizu gehitzea, Sustatun agertu zena hain zuzen:
http://flickr.com/photos/41329058@N00/377376850/

Honez gain, eperik jarriko al dugu hau aurrera eraman ahal izateko?