[Librezale] Kamiseten beste diseinu bat.

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Ots 16, 15:53:57, CET 2007

Dabintxi-(e)k idatzi zuen:
> Aupa Lagunak!
>
> Hemen dituzue kamisetentzako egindako diseinu batzuk, ikono bezala ere
> erabil daitezkeela uste dut, behar izan ezkero noski.
>
> Simpleak dira baina agian kamiseta bat egiteko gustatuko zaizkizue.
>
> Anaiak kamisetak egiten esperientzia dauka, asko egin ditu fakultadean.
> Laguntza behar izan ezkero abisatu eta agian apuntatuko da. Ni ezin naiz
> joan, Bartzelonan bizi bait naiz ;)
>
> DABINTXI, Agur eta Ondo izan.

Ederto, diseinu bat gehiago aukeratzeko :-)

Jendeak eskuratzeko erraztasun gehiago izan dezan, txupete eta nire
diseinuekin batera jarri dut hemen:
http://sindominio.net/~txopi/librezale/

> "Beste mundu bat baliteke." , "Otro mundo es posible"
> www.sofiedabintxi.blogspot.com

Barkatu galdetzeagatik baina ziur zaude sinaduran daukazun esaldi hori
ondo idatzita dagoela? Nik horrelako zerbait botako nuke: "Bestelako mundu
bat posiblea da", edo antzeko zerbait. "Baliteke" hori arraroa ikusten dut
esaldi baten bukaeran...

Laguntzeko asmoz,