[Librezale] Kamiseten beste diseinu bat.

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Lar, Ots 17, 11:58:00, CET 2007

> Txopi, aurrekoan posta-zerrendan komentatu zen proposamen bat ahaztu
> zaizu gehitzea, Sustatun agertu zena hain zuzen:
> http://flickr.com/photos/41329058@N00/377376850/

Ados. Irudi hori ere leku berean jarri dut:
http://sindominio.net/~txopi/librezale/

Hala ere, argitu nahi nuen nire ideia ez zela proposatutako irudi
guztiak nire webgunean biltzea, baizik eta proposamen guztiak URL baten
bitartez era errazean ikusgai egotea. Baina beno, berdin da :-)

Beste proposamenik falta bada esan eta gehituko dut di-da batean. Hala
ere, Librezaleko gauzak Librezalen badaude erosoago sentituko naiz eta
inork Wikian fitxategiak igotzeko aukera aktibatuko balu, irudi guztiak
han jarri genitzake gutako edonork. Nork instalatu zuen MediaWikia?