[Librezale] Kamiseten beste diseinu bat.

Dabintxi dabintxis a bildua yahoo.es
Or, Ots 16, 14:16:48, CET 2007

Aupa Lagunak!

Hemen dituzue kamisetentzako egindako diseinu batzuk, ikono bezala ere erabil daitezkeela uste dut, behar izan ezkero noski.

Simpleak dira baina agian kamiseta bat egiteko gustatuko zaizkizue.

Anaiak kamisetak egiten esperientzia dauka, asko egin ditu fakultadean. Laguntza behar izan ezkero abisatu eta agian apuntatuko da. Ni ezin naiz joan, Bartzelonan bizi bait naiz ;)

DABINTXI, Agur eta Ondo izan.

"Beste mundu bat baliteke." , "Otro mundo es posible"
www.sofiedabintxi.blogspot.com

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com