[Librezale] Foroa eta Spam-a

pi pi a bildua beobide.net
Or, Api 27, 13:27:06, CEST 2007

Julen-(e)k esan zuen:

> Iepa !!

> Bai, niri tokatu zait 6 orrialdeetan zehar spam mezuak ezabatu behar
> izatea. Atera kontuak zenbat zabor sartu den...
> Horretaz gain erregistratzen diren erabiltzaile berri gehienak spam
> helburutarako erabiltzaileak dira beraz horiek ere ezabatu izan ditut.

Bai nik ere egiten dut hori noizik bein

> Hortaz bai, gutxienez Ikerrek dioen Akismet plugina jartzea
> komenigarria litzateke.

Gabean begiratuko zer egin behar den (inor aurreratzen ez bada behintzat).

> Gero foroa bera eguneratzea ere ez legoke
> gaizki, 2005ekoa baita gaur egun martxan dagoena eta ordutik hona
> segurtasun zulo dexente konponduko ziren.

Foroa ebrsio ebrriago batetara eguneratzeko arazoak zeuden php edo mysql bertsioarekin...
Mundurat-eko zerbiztaria etch-era migratu al da ?
Norbait oroitzen da arazoa zehazki non zegoen ?

> Foroarekin ari garenez eta duela denbora bat egin nuen proposamena
> ekarriz, uste dut martxan dauden foroak berrantolatu egin beharko
> liratekeela.

Guztiz ados duen erabilpenerako atal gehiegi dituela iruditzen zait.

Zer pentsatzen besteek ?

--
Piarres Beobide
A non-text attachment was scrubbed...