[Librezale] Foroa eta Spam-a

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Or, Api 27, 18:13:37, CEST 2007

pi(e)k dio:

> Foroa ebrsio ebrriago batetara eguneratzeko arazoak zeuden php edo mysql bertsioarekin...
> Mundurat-eko zerbiztaria etch-era migratu al da ?
> Norbait oroitzen da arazoa zehazki non zegoen ?

  nik dakidala arazoa mediawikirekin zegoen ... bertsio zahar bat
instalatu behar izan genuen PHP 5 ez zegoelako

  foroa ez dakit eguneratzen saiatu ginen ala ez ... ondo legoke
begiratzea ... ia baten batek begiratu al duen ... bestela datorren
astean nik denbora izango dut!!

> Guztiz ados duen erabilpenerako atal gehiegi dituela iruditzen zait.
>
> Zer pentsatzen besteek ?

  ni ere ados!