[Librezale] [Pootle] Lehen planteamenduak

Ibon Igartua i.igartua a bildua euskalnet.net
Ast, Aza 30, 00:44:28, CET 2006

pi(e)k dio:

> Kontutan izan izena emandako erabiltzaileek bakarrik egin ditzaketela gomendioak, itzuli eta gomendio horiek
> berrikusi oraingoz Julen eta nik bakarrik egin dezakegu, beraz egiten dituzuen gomendioak ez dira nobaitke berrikusi
> artean pootle-n agertuko.

 arazo txiki bat ikusten diot ... nahi gabe, lana bikoiztu daiteke ...
ondo legoke gutxienez ohartxo bat agertzea: kate honetan baten batek
dagoeneko gomendio bat egin du!!