[Librezale] [Pootle] Lehen planteamenduak

pi pi a bildua beobide.net
Ost, Aza 29, 22:45:11, CET 2006

Julen-(e)k esan zuen:

> Primeran !!
>
> Badabil, orain itzulpena osatzera. Ea nolako esperientzia suertatzen
> den. Portzierto, pootle azkeneko aldiz probatu nuenetik asko egin du
> hobera :)
>
> Itzultzeko: http://www.librezale.org:8080/eu/nicotine/nicotine.po?translate=1&view=1
> Lehenik izena eman: http://www.librezale.org:8080/register.html

Ba horixe bera itzultzera ;)

Kontutan izan izena emandako erabiltzaileek bakarrik egin ditzaketela gomendioak, itzuli eta gomendio horiek
berrikusi oraingoz Julen eta nik bakarrik egin dezakegu, beraz egiten dituzuen gomendioak ez dira nobaitke berrikusi
artean pootle-n agertuko.

Julen kontutan izan gomendio horiek berrikusi behar dituzula, bestela ez dira po fixtategira gehitzen beste
fitxategi batetan gordetzen bait dira.

--
Piarres Beobide