[Librezale] [Pootle] Lehen planteamenduak

pi pi a bildua beobide.net
Ast, Aza 30, 10:01:53, CET 2006

Ibon Igartua-(e)k esan zuen:
> pi(e)k dio:

>  arazo txiki bat ikusten diot ... nahi gabe, lana bikoiztu daiteke ...
> ondo legoke gutxienez ohartxo bat agertzea: kate honetan baten batek
> dagoeneko gomendio bat egin du!!

Bai honetaz konturtu nintzen, nire ustetan logikoena itzultzera joatean (edo gomendio egitea horretarako bakarrik
eskubideak izan ezkero) kate horretarako besteek egindako gomendioak ikusi ahal izan ebharko ziren.

Bug bat irekitzera animatzen zara ?

Bestela asti paur bat artzean egingo dut nik ?

--
Piarres Beobide